Klauzula informacyjna administratora danych (RODO) 
 
 
Klauzula 
                                        
                                    
                                    
                                        Klauzula informacyjna administratora danych (RODO) 
 
 
Klauzula informacyjna dla osób fizycznych nie będących klientami Banku, którzy wyrazili zgodę na przekazywanie treści o charakterze marketingowym na wskazany numer telefonu i/lub adres e-mail 
 
1.	Administratorem Pani/a danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jaworze   
z siedzibą w 59-400 Jawor , ul. Wrocławska 2, adres e-mail: : sekretariat.bsjawor@bankbps.pl tel. 76 870 28 34 , dalej Bank. 
2.	W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail:  iod-bs.jawor@bankbps.pl 
3.	Pani/Pana Dane osobowe przetwarzane będą w celach:  
1)	przedstawienia oferty, a także podjęcia działań w celu zawarcia umów, w szczególności w związku z prowadzoną korespondencją (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);  
2)	w przypadku wyrażenia zgody - w celu przekazywania treści o charakterze  
marketingowych na Pani/a numer telefonu i/lub adres e-mail (art. 6 ust. 1 lit. a  
RODO); 
3)	w  sprawach  dochodzenia  roszczeń  z  tytułu  prowadzonej  działalności, obrony przed tymi roszczeniami, a także marketingu bezpośredniego własnych  produktów  i  usług,  w  ramach  prawnie  uzasadnionego  interesu  administratora  (art.  6 ust. 1 lit. f RODO); 
4)	w celach archiwalnych i dowodowych, a także w celu prowadzenia wewnętrznych statystyk – co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art.  6 ust. 1 lit. f RODO). 
4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione  
są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być  
udostępnione podmiotom świadczącym usługi dla Banku, na zasadzie umowy powierzenia np. firmom informatycznym, a także podmiotom wspierającym działalność Banku, np. kancelariom prawnym. 
5.	Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do złożenia oferty,  
a także prowadzenia czynności zmierzających do zawarcia umowy. Następnie przez  
okres wynikający z prawnie uzasadnionego interesu administratora – tzn. przez okres 5 lat od daty pozyskania. Dane pozyskane na podstawie zgody są przechowywane do czasu odwołania  
zgody.  
6.	Posiada Pani/Pan prawo żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych  
i ich sprostowania. Przysługuje Pani/Panu także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia  
przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w  
sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez  
Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy  
przetwarzania. 
7.	Wyrażoną zgodę może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie, przy czym nie będzie to  
miało wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed wycofaniem zgody.  
8.	Posiada Pani/Pan także prawo wniesienia skargi na realizowane przez Bank przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl). 
9.	Pani/Pana dane nie będą udostępnione do państwa trzeciego/organizacji  
międzynarodowej. 
10.	Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji 
11.	Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku braku ich  
podania nie będzie możliwy kontakt w celu przedstawienia oferty, a także podjęcia działań zmierzających do zawarcia umów. 
 
 
 
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla: 
1.	posiadacza rachunku,  w tym lokaty terminowej, będącego osobą fizyczną, osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, w tym wspólników spółki cywilnej oraz rolników indywidualnych, wnioskodawcy PRP,  właściciela rachunku IKE 
2.	kredytobiorcy będącego osobą fizyczną, osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, w tym wspólników spółki cywilnej oraz rolników indywidualnych 
 
Klauzula informacyjna administratora danych 
1.	Administratorem podanych przez Panią/Pana danych, czyli podmiotem, który decyduje o celach i środkach przetwarzania danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jaworze z siedzibą w 59-400 Jawor, ul. Wrocławska 2,  nr REGON 000509904 dalej zwany Bankiem. 
2.	Z Administratorem można się skontaktować osobiście lub na adres poczty elektronicznej: sekretariat.bsjawor@bankbps.pl. telefonicznie: 76 870 28 34 lub pisemnie na adres Banku. 
3.	W Banku został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych jest możliwy poprzez wysłanie poczty elektronicznej na adres: iod-bs.jawor@bankbps.pl lub poprzez przesłanie korespondencji na adres Banku podany wyżej. 
4.	Pani/Pana dane będą przetwarzane w celach: 
1)	wykonywania czynności bankowych przez Bank, w szczególności w celu podjęcia przez Bank niezbędnych działań:  
a)	przed zawarciem umów, między Panią/Panem a bankiem, na Pani/Pana żądanie – podstawą prawną przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO). 
b)	związanych z zawarciem i wykonaniem Pani/Pana umów z Bankiem – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 
2)	marketingu produktów lub usług prowadzonego przez Bank - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest Pani/Pana zgoda, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO,  w szczególności, gdy inne przepisy (np. Prawo telekomunikacyjne) wymagają wyrażenie przez Panią/Pana zgody; 
3)	ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Bank, którym jest obrona interesów Banku, tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO; 
4)	realizacji obowiązków Banku wynikających z obowiązujących przepisów prawa, m.in.  ustawy Prawo bankowe, przepisów ustawy o przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu, przepisów w zakresie ochrony konsumentów, przepisów dotyczących rachunkowości i spraw podatkowych – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie są obowiązujące akty prawne oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 
5)	realizacji obowiązków dotyczących identyfikacji klientów będących podatnikami Stanów Zjednoczonych Ameryki (FATCA), realizacji obowiązków dotyczących identyfikacji klientów będących rezydentami podatkowymi w kraju innym niż Polska – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie są obowiązujące akty prawne oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO; powyższy cel nie dotyczy posiadacza rachunku IKE, IKZE; 
6)	statystycznych i raportowania wewnętrznego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Bank , w postaci konieczności zapewnienia odpowiedniego zarządzania i sprawnej organizacji działalności, tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 
5.	W przypadku korzystania z produktów kredytowych Banku Pani/Pana dane będą również przetwarzane w celu: 
1)	przygotowania przez Bank Formularza informacyjnego/ oferty kredytowej oraz oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest obowiązek prawny wynikający z Prawa bankowego, a także innych ustaw np. Ustawy o kredycie konsumenckim lub Ustawy o kredycie hipotecznym, w zależności od rodzaju kredytu lub pożyczki, a także na podstawie przepisów dotyczących rezerw  
i odpisów na należności dotyczących działalności Banku, tj. art. 6 ust. 1 lit.  c RODO; 
2)	realizacji regularnej sprawozdawczości rzeczowej oraz finansowej, a także umożliwienia kontroli prawidłowości realizacji czynności Banku w związku z umową lub rozliczeniem jej finansowania przez uprawnione instytucje z uwagi na finansowanie umowy ze Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego lub innych instrumentów finansowania ze środków UE lub budżetu państwa (środków europejskich lub publicznych) – dotyczy kredytów lub pożyczek udzielanych ze środków dofinansowanych z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego lub innych instrumentów finansowania ze środków UE lub budżetu państwa; 
6.	Pani/Pana dane osobowe Bank pozyskuje bezpośrednio od Pani/Pana lub od przedstawiciela ustawowego, pełnomocników w przypadku ich ustanowienia, a także ze źródeł publicznie dostępnych (np. Biura Informacji Kredytowej, biur informacji gospodarczej, a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej KRS, CEIDG). 
7.	Bank przetwarza  następujące kategorie danych:   
1)	dane identyfikujące (np. imię, nazwisko, PESEL, seria i nr dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości); 
2)	dane kontaktowe (np. adres zamieszkania, adres do kontaktu, telefon, e-mail); 
3)	nazwisko panieńskie matki lub inne dane umożliwiające zdalne uwierzytelnienie dotyczące użytkowania karty bankowej wydanej do rachunku; 
4)	dane finansowe (np. dane o dochodach i zobowiązaniach, posiadanych produktach finansowych, wykonywanych transakcjach); 
5)	dane dotyczące sytuacji rodzinnej (np. ilość osób w gospodarstwie domowym do celu oceny zdolności kredytowej); 
6)	dane dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej lub rolniczej; 
7)	dane audiowizualne  np. nagrania monitoringu wizyjnego. 
8.	Bank przechowuje Pani/Pana dane przez następujący czas: 
1)	w zakresie danych zawartych w złożonych wnioskach dotyczących Podstawowego Rachunku Płatniczego, jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy – przez czas niezbędny do rozpatrzenia i obsługi wniosku oraz podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem umowy realizowanych na Pani/Pana żądanie - nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy licząc od daty negatywnie rozpatrzonego wniosku lub wycofania przez Panią/Pana wniosku; 
2)	w zakresie danych zawartych w złożonych wnioskach innych niż wymienione w pkt. 1, jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy – przez czas niezbędny do rozpatrzenia i obsługi wniosku oraz podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem umowy realizowanych na Pani/Pana żądanie - nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy licząc od końca roku po dacie negatywnie rozpatrzonego wniosku lub wycofania przez Panią/Pana wniosku; 
3)	w zakresie danych zawartych w złożonych wnioskach, jeżeli dojdzie do zawarcia umowy – przez czas niezbędny do rozpatrzenia i obsługi wniosku, a po zawarciu umowy – przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez okres oraz w zakresie wymaganym przepisami prawa; 
4)	w zakresie przygotowania przez Bank Formularza informacyjnego/oferty kredytowej przez niezbędny do przygotowania Formularza informacyjnego/oferty kredytowej następnie nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy licząc od daty przygotowania przez Bank Formularza informacyjnego/oferty kredytowej; 
5)	w zakresie  oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego przez czas niezbędny do dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego przed udzieleniem kredytu lub pożyczki, a następnie przez okres trwania Pani/Pana zobowiązania, a po jego wygaśnięciu – tylko w przypadku gdy wyrazi Pani/Pan zgodę lub gdy spełnione będą warunki, o których mowa w art. 105a ust. 3 Prawa bankowego, przy czym w tym przypadku nie dłużej niż przez okres 5 lat po wygaśnięciu zobowiązania; 
6)	w zakresie realizacji regularnej sprawozdawczości rzeczowej oraz finansowej, a także umożliwienia kontroli prawidłowości realizacji czynności Banku w związku z umową lub rozliczeniem jej finansowania przez uprawnione instytucje z uwagi na finansowanie umowy ze środków europejskich lub publicznych – dotyczy kredytów/pożyczek udzielanych ze środków dofinansowanych z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego lub innych instrumentów finansowania ze środków UE lub budżetu państwa - przez okres trwania umowy lub wymagany uprawnieniem do dokonywania kontroli Banku przez te instytucje w okresie 5 lat od zakończenia lub rozwiązania umowy ustanawiającej Bank jako pośrednika finansowego w zakresie zarządzania instrumentami finansowymi pochodzącymi ze środków europejskich lub publicznych, a w przypadkach związanych z udzieleniem pomocy de minimis lub pomocy publicznej w okresie 10 lat od jej udzielenia (odpowiednio, w zależności, który z terminów jest dłuższy); 
7)	w zakresie danych przetwarzanych w celu marketingu produktów lub usług – do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody; 
8)	w zakresie danych niezbędnych do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń przez Bank lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu pozostającego w związku z zawartą umową;  
9)	w zakresie danych niezbędnych do wypełnienia obowiązków Banku wynikających z obowiązujących przepisów prawa – przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują Bankowi przechowywanie dokumentacji lub wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających, w szczególności: 
a)	dane przetwarzane na podstawie przepisów o rachunkowości – przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym transakcje, operacje i toczące się postępowanie w tym zakresie zostało zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione; 
b)	dane przetwarzane w celach wynikających z przepisów dotyczących spraw podatkowych – przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku; 
c)	danych związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – przez okres 5 lat od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym zakończono stosunki gospodarcze z klientem lub w którym przeprowadzono transakcje okazjonalne, tj. nie związane z wykonywaniem zawartych umów, np. rachunku, kredytu; 
10)	danych związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – przez okres 5 lat od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym zakończono stosunki gospodarcze między Panią/Panem, a Bankiem; 
11)	w zakresie danych przetwarzanych w celach statystycznych i raportowania wewnętrznego – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Banku stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu; 
9.	Pani/Pana dane osobowe są przekazywane następującym odbiorcom danych: 
1)	biurom informacji gospodarczej oraz instytucjom utworzonym przez banki, umożliwiającym wymianę informacji gospodarczych, w celu oceny zdolności kredytowej, analizy ryzyka kredytowego oraz ewentualnych zobowiązaniach powstałych w związku z wykonaniem umów, zgodnie z postanowieniami art.  105 ust. ust. 1 pkt 1c,  4, 4a, 4b  ustawy Prawo bankowe – nie dotyczy umów lokaty terminowej lub produktów nie związanych z kredytowaniem lub udzielaniem pożyczki lub innych form finansowania, udzieleniem przez Bank poręczenia, gwarancji; 
2)	podmiotowi świadczącemu na rzecz Banku usługi infolinii w celu wsparcia obsługi klientów Banku; 
3)	podmiotowi świadczącemu na rzecz Banku możliwość wykonywania przelewów natychmiastowych; 
4)	izbom rozliczeniowym lub innym podmiotom prowadzącym rozliczenia w zakresie niezbędnym do obsługi płatności i rozliczeń; 
5)	podmiotom przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe w imieniu Banku, na podstawie zawartej z Bankiem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmiotom przetwarzającym), np. świadczącym usługi z zakresu IT – w zakresie usług bankowości internetowej lub mobilnej, a także rozliczeń elektronicznych, których lista zawarta jest na  www.bs-jawor.pl lub dostępna w placówkach Banku; 
6)	podmiotom świadczącym usługi wspierające prowadzenie działalności Banku, np.  firmom windykacyjnym, kancelariom prawnym, rzeczoznawcom majątkowym – w przypadku konieczności dokonania wyceny zabezpieczeń kredytowych; 
7)	podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów Prawa bankowego oraz ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających, np. Narodowemu Bankowi Polskiemu, Komisji Nadzoru Finansowego, Związkowi Banków Polskich, Bankowemu Funduszowi Gwarancyjnemu, Ministerstwu Finansów, Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Spółdzielni Systemu Ochrony Zrzeszenia BPS, innym bankom, w tym bankowi zrzeszającemu; 
8)	Ministerstwu Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (lub innemu właściwemu dla sprawy) – dotyczy klienta indywidualnego będącego posiadaczem rachunku, w zakresie realizacji składanych wniosków dotyczących świadczeń wynikających z programów finansowanych przez Ministerstwo; 
9)	podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli dokumentacji przedsięwzięcia deweloperskiego albo zadania inwestycyjnego oraz etapów jego realizacji – dotyczy mieszkaniowego rachunku powierniczego. 
10.	Bank dokonuje profilowania, czyli zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu Pani/Pana danych osobowych:  
1)	do dokonywania zautomatyzowanej oceny ryzyka oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu  
i zastosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa finansowego, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Ocena dokonywana jest na podstawie danych zadeklarowanych w dokumentach przedstawionych przez Panią/Pana przy zawieraniu umowy lub dotyczących składania dyspozycji wynikających z umowy. Konsekwencją dokonania oceny wynikającej z profilowania może być automatyczne zakwalifikowanie do grupy ryzyka, gdzie stwierdzenie przez Bank nieakceptowanego ryzyka może skutkować blokadą lub nienawiązaniem relacji umownej z Bankiem. Skutkiem ewentualnego stwierdzenia uzasadnionych podejrzeń prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu jest zgłoszenie takiej transakcji do odpowiednich organów państwowych lub możliwość wypowiedzenia umowy. 
2)	do oceny i zaklasyfikowania ryzyka transakcji wynikającej z umowy – m.in.  z wykorzystaniem informacji dotyczącej lokalizacji, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umowy oraz zapewnienia bezpieczeństwa transakcji płatniczej dotyczącej Pani/Pana zleceń. W  przypadku zasadnego podejrzenia, że transakcja została zainicjowana przez osobę nieuprawnioną  możliwe jest podjęcie wobec Pani/Pana zautomatyzowanej decyzji o odmowie wykonania transakcji płatniczej; identyfikacja takich przypadków odbywa się na podstawie profilowania ustalonego według kryteriów związanych z cechami Pani/Pana transakcji, w tym kwoty transakcji, miejsca inicjowania transakcji, sposobu jej autoryzowania. 
11.	Bank w przypadkach uzasadnionych i koniecznych, w celu wykonania umowy (np. realizacji Pani/Pana dyspozycji związanych z realizacją usług płatniczych), na Pani/Pana żądanie przekaże Pani/Pana dane osobowe do organizacji międzynarodowych (np. SWIFT, VISA, MASTERCARD) lub udostępni Pani/Pana dane osobowe podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG). W każdym przypadku, gdy dane są przekazywane do podmiotów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, stosujemy odpowiednie zabezpieczenia w postaci: przekazywanie danych do państw objętych Decyzją Komisji Europejskiej, stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony lub stosowania standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską.  
12.	Przysługuje Pani/Pan prawo do dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub przeniesienia danych, w tym przypadku w zakresie, w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Banku, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 
13.	Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia wniosku o uzyskanie pisemnych wyjaśnień dotyczących dokonanej przez Bank oceny zdolności kredytowej, w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo bankowe. 
14.	W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W odniesieniu do osoby małoletniej (powyżej lat 13) przetwarzanie danych osobowych na podstawie zgody m.in. w celu marketingowym,  w tym w zakresie przesyłania informacji marketingowych i handlowych poprzez środki komunikacji elektronicznej, w tym sms, e-mail oraz na inne urządzenia telekomunikacyjne, które użytkuje następuje po dodatkowym wyrażeniu zgody przez jej rodzica lub opiekuna (przedstawiciela ustawowego).  
15.	W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 
16.	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umów z bankiem, oraz ustawowo określonych uprawnień i obowiązków Banku związanych z wykonywaniem czynności bankowych; w przypadku niepodania danych osobowych Bank zmuszony jest odmówić przyjęcia wniosku /zawarcia umowy. 
17.	Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Bank, w tym dotyczące m.in. Pani/Pana praw wynikających z RODO,  sposobu realizacji tych praw, dostępne są na stronie internetowej Banku: www.bs-jawor.pl/rodo, a także w placówkach Banku wymienionych na tej stronie internetowej Banku. 
                                        
                                            Rozwiń 
                                            Zwiń