Twoja rata miesięcznaRata miesięczna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Rozwiń Zwiń
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich, przedstawia podstawowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy z siedzibą w Obornikach Śląskich przy ul. Trzebnickiej 3 z którym można się skontaktować w następujący sposób: adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 3 adres e-mail: oborniki.slaskie@nasz-bs.pl, telefon: 71 310 51 23. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można się skontaktować z wyznaczonym w Banku INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH*, poprzez adres e-mail:rodo@nasz-bs.pl lub pisemnie (Inspektor Ochrony Danych, adres banku 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 3). * obowiązuje od 25 maja 2018 r. Bank przetwarza Pani/Pana dane w następujących celach: rozpatrzenia wniosku oraz zawarcia i realizacji umowy (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust 1 lit. b RODO); wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Banku w związku z wykonywaniem czynności bankowych (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. c RODO); marketingu i promocji produktów i usług Banku (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. a i f RODO); W przypadku marketingu kanałami elektronicznymi podstawą prawną jest Państwa zgoda. W przypadku zawarcia umowy z Bankiem i stosowania marketingu bezpośredniego podstawą prawną jest nasz prawnie uzasadniony interes; archiwalnych, statystycznych, sprawozdawczych; dochodzenia należności, (Podstawa prawna przetwarzania danych w tych celach: art. 6 ust 1 lit. f RODO- prawnie uzasadniony interes Banku). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych celów, zgodnie z kryteriami określonymi w przepisach prawa i Rekomendacjach KNF. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Banku, w tym dochodzenia ewentualnych roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a następnie zostaną usunięte lub zanonimizowane. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług po wygaśnięciu umowy, dane te będziemy przetwarzać do czasu wycofania zgody. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane przez Bank następującym kategoriom odbiorców: podmiotom przewidzianym w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe w 104 -106 d oraz podmiotom uprawnionym do tego na mocy innych przepisów powszechnie obowiązujących. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Banku (na podstawie art. 6a prawa bankowego) tj. podmiotom, którym powierzono wykonywanie czynności bankowych. Takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy, na podstawie umowy z Bankiem. Bank informuje, że przysługują Pani/Panu następujące prawa: dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 RODO), sprostowania (poprawienia) nieprawidłowych danych (art. 16 RODO), usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie i bezprawnie (prawo do bycia zapomnianym – w art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (tzn. wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku – 18 RODO); prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO, co oznacza, iż niezależnie od praw wymienionych w niniejszym dokumencie mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli podstawą wykorzystania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Państwa wniosku nie będziemy już mogli przetwarzać Państwa danych osobowych objętych sprzeciwem, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. prawo do przenoszenia danych przetwarzanych w sposób zautomatyzowany na zasadach określonych w art. 20 RODO, co oznacza iż mają Państwo prawo żądać, by Państwa dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO), prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego* – o ile uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem RODO. * do dnia 25 maja 2018r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych. Po 25 maja 2018 właściwym organem będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych do celów zawarcia i realizacji umowy z Bankiem ma charakter dobrowolny, jakkolwiek konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku i realizacji umowy z Bankiem. Rozwiń Zwiń
W polu Dochód miesięczny należy wprowadzić wartość dochodu netto z następujących źródeł: umowa o pracę, kontrakt menedżerski, renta, emerytura, wolny zawód, działalność gospodarcza, umowa cywilnoprawna, dywidendy, odsetki inne dochody finansowe.
W polu Wydatki należy wprowadzić sumaryczną wartość wszystkich wydatków miesięcznych gospodarstwa.
(Zmiana malejących rat kredytowych na równe powoduje podwyższenie zdolności kredytowej.)