KREDYT PRACOWNICZY

    • 500 zł
    • 100 000 zł
  • mies.
    • 1 mies.
    • 120 mies.

Całkowity koszt kredytu w przykładowych bankach:

od 7043 zł do 13426 zł

Powyższe wyliczenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów pra Rozwiń Zwiń

Wypełnij formularz

Dane personalne

* pola wymagane

Dane kontaktowe i adresowe

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.Urz.UE.L z 2016 r. Nr 119, str. 1 (powoływanego dalej jako: „RODO”) informujemy, że:

1. Administrator danych osobowych.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim, adres siedziby: ul. Jana Zamoyskiego 53A, 23-300 Janów Lubelski, którego akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisany do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000133796, NIP: 8621004949, REGON: 000500889, zwany dalej: „Bankiem”.

2. Inspektor Ochrony Danych.
W Banku powołany został Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych – adres: Inspektor Ochrony Danych Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 53A, 23-300 Janów Lubelski; e-mail: iod@bsjl.pl; dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej Banku www.bsjl.pl w zakładce „Polityka prywatności (RODO)” oraz w Placówkach Banku.

3. Grupa BPS.
Grupę BPS tworzą: Bank BPS S.A. i jego spółki zależne oraz Banki Spółdzielcze będące członkami zrzeszenia i systemu ochrony zrzeszenia (pełna lista banków spółdzielczych i spółek zależnych od Banku BPS S.A. jest dostępna na stronie internetowej www.bankbps.pl/o-grupie-bps). Dane dotyczące pozostałych podmiotów, z którymi współpracuje Bank, są dostępne na stronie internetowej Banku www.bsjl.pl w zakładce „Polityka prywatności (RODO)” oraz w Placówkach Banku.

4. Cele i podstawy przetwarzania.
Bank może przetwarzać Pani/Pana dane w następujących celach:
1) przedstawienia ofert lub rozpatrywania wniosków o produkty lub usługi oferowane przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz pomiotów Grupy BPS lub innych podmiotów współpracujących z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub f RODO;
2) zawarcia umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
3) realizacji zawartej umowy lub w celu świadczenia usług przez Bank, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO;
4) dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO;
5) zarządzania przez Bank ryzykiem, w tym oceny zdolności i wiarygodności kredytowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO;
6) rozpatrywania reklamacji, wniosków lub odwołań, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c i f RODO;
7) realizacji przez Bank obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, oraz wypełnienia obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu w trybie ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, a także wypełniania obowiązku wymieniania z innymi państwami Unii Europejskiej i Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju informacji o aktywach finansowych rezydentów tych państw zgromadzonych na rachunkach prowadzonych przez polskie instytucje finansowe w trybie ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO;
8) realizacji uprawnień wynikających z przedstawicielstwa (w tym pełnomocnictwa), poręczenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO;
9) marketingu, w tym promocji produktów i usług oferowanych przez Bank, podmioty z Grupy BPS lub inne podmioty współpracujące z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
10) badania satysfakcji klientów będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Banku, określania jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia klientów z produktów i usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
11) ustalania i dochodzenia roszczeń Banku związanych z prowadzoną działalnością, w tym restrukturyzacji, windykacji, egzekucji wierzytelności, podejmowania działań w celu znalezienia nabywcy na majątek stanowiący zabezpieczenie umowy oraz sprzedaży wierzytelności wynikających z tej umowy lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
12) wykrywania i ograniczania nadużyć finansowych związanych z działalnością Banku, jak również w celu zapewnienia bezpieczeństwa
przechowywania środków pieniężnych klientów Banku oraz prowadzenia postępowań wyjaśniających, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

5. Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Bank:
1) przez okres ważności oferty lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz pomiotów z Grupy BPS lub innych podmiotów współpracujących z Bankiem;
2) przez okres obowiązywania umowy zawartej z Bankiem, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
3) przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;
4) przez okres stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod i modeli, o których mowa w części trzeciej Rozporządzenia nr 575/2013 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 575/2013 z dnia 26 czerwca 2013 r. w sprawie wymogów ostrożnościowych dla instytucji kredytowych i firm inwestycyjnych, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 648/2012;
5) przez okres obowiązywania udzielonego Pani/Panu pełnomocnictwa, a po jego wygaśnięciu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

6. Odbiorcy danych.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Bank:
1) podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności na podstawie art. 104 ust. 2 i art. 105 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe;
2) podmiotom, którym Bank powierzył wykonywanie czynności bankowych lub czynności związanych z działalnością bankową na rzecz Banku;
3) instytucjom, o których mowa w art. 105 ust. 4 ustawy Prawo bankowe;
4) biurom informacji gospodarczej, działającym na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, na podstawie przepisów tej ustawy;
5) podmiotom z Grupy BPS i innym podmiotom współpracującym z Bankiem, w związku z produktami i usługami oferowanymi przez te podmioty;
6) podwykonawcom Banku (podmiotom przetwarzającym), np. firmom audytorskim, prawniczym, informatycznym, windykacyjnym, agencjom marketingowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie zawartej z Bankiem umowy, w zakresie do tego niezbędnym i tylko zgodnie z poleceniami Banku oraz są zobowiązane do zachowania ich w tajemnicy.

7. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego.
Pani/Pana dane mogą być przekazane administracji rządowej Stanów Zjednoczonych Ameryki w związku z dokonywaniem międzynarodowych transferów pieniężnych za pośrednictwem SWIFT.

8. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do danych osobowych;
2) prawo do sprostowania danych osobowych;
3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym);
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora;
6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego;
7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank przetwarza Pana/Pani dane w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
8) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Konsekwencje niepodania danych osobowych.
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt. 4 powyżej, dla:
1) rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz podmiotów z Grupy BPS i innych podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz podmiotów z Grupy BPS i innych podmiotów współpracujących z Bankiem,
2) zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem,
3) świadczenia usług przez Bank, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak świadczenia usług przez Bank,
4) rozpatrzenia reklamacji lub skargi a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub skargi,
5) otrzymywania ofert lub marketingu produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych jest brak możliwości otrzymywania tych ofert lub marketingu produktów lub usług.

10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, w celu oceny zdolności kredytowej oraz w celach marketingowych, konsekwencją czego będzie możliwość zastosowania wobec Pani/Pana uproszczonej ścieżki obsługi oraz przedstawienia zindywidualizowanej oferty produktów i usług oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz podmiotów współpracujących z Bankiem. Informacje dotyczące zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w Placówkach Banku. Rozwiń Zwiń

Początkowe parametry kredytu:

  • Kwota: 10 000
  • Ilość rat: 12
  • W polu Dochód miesięczny należy wprowadzić wartość dochodu netto z następujących źródeł: umowa o pracę, kontrakt menedżerski, renta, emerytura, wolny zawód, działalność gospodarcza, umowa cywilnoprawna, dywidendy, odsetki inne dochody finansowe.

  • Ilość

    W polu Wydatki należy wprowadzić sumaryczną wartość wszystkich wydatków miesięcznych gospodarstwa.

  • Kwota wnioskowana 25 000,00
  • Ilość rat 60

(Zmiana malejących rat kredytowych na równe powoduje podwyższenie zdolności kredytowej.)

Wyliczenia kalkulatora zdolności kredytowej mają charakter wstępny i szacunkowy. Obliczona zdolność kredytowa wynika z parametrów kredytu oraz wprowadzonych danych. Wyliczona zdolność kredytowa nie daje gwarancji uzyskania kredytu. Uzyskanie kredytu zależne jest od wyniku pełnej analizy wniosku kredytowego złożonego w placówce Banku.

Dziękujemy!

Formularz został przesłany, proszę czekać na kontakt ze strony Banku.

Oblicz jeszcze raz

Wycofanie zgody na kontakt

Wycofuję zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przygotowania mi oferty kredytu oraz kontakt w tej sprawie na podany przeze mnie numer telefonu lub/oraz adres email